annasmakeup.blogg.se

Den här bloggen handlar om makeup och skönhet och om Anna som pluggar till Professionell Makeupartist hos Makeupstudion i Stockholm.

Välkommen!

Publicerad 2013-02-10 10:19:30 i Allmänt,

Hej och välkommen hit! Jag har precis avslutat min 3e vecka hos Makeupstudion där jag pluggar till Professionell Makeupartist och diplomerad fransförlängare. Här kommer ni få följa min spännande resa mot en fulländad Makeupartistkarriär och jag kommer lägga upp mängder av bilder på smink, praktiker och annat kul som rör smink och skönhet, och ju mer tiden går och ju mer jag lär mig, ju mer bilder kommer komma upp! Så enjoy och hoppas du lär dig något!

Puss Anna

Här är det smink som jag vanligtvis använder. Så mycket härliga färger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela